Informații pentru cumpărători

Procedura cumpărării:

 

Respectând pașii de mai jos puteți comanda ușor și repede produsul ales de Dvs.

 

  • Citiți cu atenție descrierea produsului, acordând deosebită atenție  textelor despre: garanție, modul livrării, parametri tehnici de funcționare al produsului, întreținerea, ca să puteți alege produsul potrivit din toate punctele de vedere.
  • Pe pagina produsului ales, înscrieți câte bucăți doriți să cumpărați apoi faceți clic pe opțiunea  ” în coș”. În cazul în care doriți să cumpărați în complectare alte produse  modificați poziția butonului de lângă produsul ales, din poziția ”nu doresc”  în poziția ”doresc”, după care faceți clic pe butonul ”în coș”.
  • Dacă faceți clic pe butonul ”coș” care se află  în josul paginei vi se va afișa conținutul coșului în care veți regăsi produsele alese de Dvs. Aici vi se oferă posibilitatea de a anula poziția de  comanda greșit aleasă, făcând clic pe semnul ” X ”roșu de la capătul rândului în care se află produsul de șters. Dacă doriți să vă alegeți și  alte produse  o puteți face conform celor de mai sus, oferindu-vă în același timp posibilitatea verificării conținutului coșului în permanență.

 

La finalizarea comenzii puteți alege din două opțiuni:

 

1.      Achiziționarea rapidă- Datele personale necesare comenzii ”Achiziționare rapidă” se înscriu în chestionarul dat ( spațiile notate cu steluță * sunt obligatorii de complectat).În cazul în care numele și  adresa de livrare (destinație)  diferă de numele și adresa de la  facturare faceți clic pe  bifa din pătrățel și în spațiul listei derulante complectați numele și adresa de livrare.  După ce ați complectat datele personale puteți alege modul livrării:

 

  • Livrare la domiciliu prin curier GLS

 

După selectarea modului livrării se alege modalitatea de plată. Pagina noastră de web vă oferă următoarele posibilități de plată:

 

  • Plată anticipată – în acest caz contravaloarea facturii va fi achitată înaintea livrării în următorul cont bancar: Labornum Srl OTP BANK ROMANIA S.A Cod IBAN RO 89 OTPV 2210 00887123.
  • Achitarea produselor la preluare – în acest caz veți achita personal  agentului curieratului GLS la preluarea coletului.
  • Achitare PayPal – în acest caz puteți achita rapid și în siguranță contravaloarea produsului

 

După alegerea modalității de plată vă rugăm să citiți ” Termenii și condițiile generale de contractare și utilizare” și dacă sunteți de acord bifați căsuța aflată în fața textului. După toate acestea veți putea trimite comanda făcând clic pe butonul ”SALVARE”.  Sistemul nostru recepționează comanda și vă trimite un e-mail de confirmare cu datele comenzii. Vă rugăm să verificați  dacă datele Dvs corespund cu datele din acest e-mail de confirmare precum și datele cu privire la comandă. În cazul în care ați constatat eroare, vă rugăm să binevoiți a ne atenționa prin e-mail la următoarea adresă: contact@apavitala.ro

 

2.       Achiziționare prin înregistrare- Avantajul acestei modalități de cumpărare este faptul că -fiind cumpărător fidel- datele Dvs vor fi complectate de către sistem în mod automat, Dvs nu mai trebuie să pierdeți timp cu complectarea la următoarea achiziție.

 

Faceți clic pe butonul ”ÎNREGISTRAȚI-VĂ ACUM!” și complectați cu datele Dvs căsuțele oferite de pagina următoare ( casuțele  cu steluță* sunt obligatorii de complectat). După ce ați terminat cu acest pas vă rog să descărcați  declarația cu privire la  condițiile  de utilizare și declarația despre securitatea datelor. După ce ați citit și sunteți de acord cu acești termeni legali, vă rugăm să bifați pătratul dinaintea textului. În cazul în care doriți să primiți informații despre promoții, produsele noastre noi și reducerile de preț  ocazionale, vă rugăm să bifați pătratul de lângă textul ”Aș vrea să mă înscriu la lista de noutăți”. După ce ați apăsat pe butonul ”TRIMITE” înregistrarea Dvs se consideră  finalizată doar după activarea de către Dvs prin clic,  a link-lui  ”Activarea căsuței” trimis automat de sistemul nostru  pe adresa Dvs. de e-mail oferită nouă.

 

După activarea căsuței,  accesați pagina noastră făcând clic pe butonul ”Conectați-vă” și oferiți indicativul și parola ce ne-ați oferit la înregistrare. În cazul în care ați uitat parola faceți clic pe butonul ”Cereți o nouă parolă” și după ce ne oferiți adresa de e-mail veți putea cere o parolă nouă. În cazul în care nu ați primit încă e-mailul de confirmare a înregistrării Dvs cu codul de activare trimis de noi, faceți clic pe”Trimitere de mesaj nou!” iar după trimiterea adresei de e-mail al Dvs activați căsuța.

 

 În cazul în care numele și  adresa de livrare (destinație)  diferă de numele și adresa de la  facturare, faceți clic pe  bifa din pătrățel și în spațiul listei derulante complectați numele și adresa de livrare.  După ce ați complectat datele personale puteți alege modul livrării:

 

  • Livrare la domiciliu prin curier GLS

 

După selectarea   modului livrării se alege  modalitatea de plată. Pagina noastră de web vă oferă următoarele posibilități de plată:

 

  • Plată anticipată – în acest caz contravaloarea facturii va fi achitată înaintea livrării în următorul cont bancar: Labornum Srl  OTP BANK ROMANIA S.A Cod IBAN RO 89 OTPV 2210 00887123.
  • Achitarea produselor la preluare – în acest caz veți achita personal  agentului curieratului GLS la preluarea coletului.
  • Achitare PayPal – în acest caz puteți achita rapid și în siguranță contravaloarea produsului
După selectarea unei metode de plată vă rugăm să ne trimiteti comanda făcând clic pe butonul "Save". Sistemul webshopului înregistrează comanda și trimite o confirmare în e-mail cu datele comunicate de dvs. Vă rugăm să verificați aceste date personale și de comandă. În cazul în care datele nu sunt corecte, vă rugăm să ne anunțați despre eroare la următoarea adresă de e-mail: contact@apavitala.ro
După expedierea comenzii vă invităm să citiți drepturile pe care le aveți în cazul în care marfa comandată sau modul în care ați fost servit nu vă satisfac cerințelor și doriți să faceți uz de dreptul la retragere de la cumpărare.
 
Informații privind transportul la domiciliu
 
Comenzile primite de Webshopul nostru sunt transportate la adresa indicată de către compania de curierat General Logistic System Romania respectiv Ungaria.Înmânarea pachetelor se face de obicei de luni până vineri între orele 8-17.
În cazul în care în acest interval de timp nu vă aflați la domiciliu este recomandat să indicați la adresa de livrare, adresa locului de muncă, dacă este permis să preluați acolo coletul.
 
Curierul încearcă să efectueze predarea în două rânduri, după care pachetul nepreluat se returnează. Vă rugăm să acordați atenție complectării adresei de livrare, pentru că cheltuielile de transport și de returnare a pachetelor nepreluate cad în sarcina cumpărătorului!
 
Atenționare în legătură cu preluarea pachetelor
 
Vă rugăm să optați pentru ”plata la preluarea produsului” numai dacă la preluare puteți plăti curierului prețul de cumpărare.Curierului puteți plăti doar în numerar, să aveți din timp suma potrivită pregătită.Sumele facturate de către curieratul GLS societății noastre privind transportul pachetelor nepreluate(dus-întors) cad în sarcina cumpărătorului . Pachetul nepreluat se reexpediază la cerere,numai după virarea anticipată a prețului.
 
Dreptul retragerii (renunțării) de la achiziționare
 
Termenul limită pentru exercitarea dreptului de retragere, fără obligativitatea motivării retragerii este 30 de zile de la data preluării produsului. Cheltuielile de transport cu restituirea produsului cad în sarcina cumpărătorului.
 
Modalitățile de exercitare a dreptului de retragere
 
Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragerede la cumpărare printr-o declarație clară de renunțare pe care o trimite Webshopului:
 
Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere
 
-prin poștă la adresa: Labornum Kft, 1239 Budapest, Grassalkovich ut 294
-prin e-mail:info@viztisztitokeszulek.eu; contact@apavitala.ro
-prin telefon:00 36 70 45 46 421/ 00 40 720 59 66 20
 
Renunțarea se consideră valabilă dacă declarația ajunge la Webshop înaintea îndeplinirii termenului de 30 zile.
La exercitarea dreptului de retragere cumpărătorul este obligat să acționeze cu bună-credință, să exercite dreptul în conformitate cu scopul propus.
Exercitarea dreptului nu trebuie să conducă la abuzul de drepturi pentru achizitor.
 
Obligațiile părților în cazul dreptului la retragere
 
Obligațiile Webshopului
 
Webshopul se obligă să returneze contravaloarea produsului sau a prestației fără întârziere, dar cel tîrziu în termen de 14 zile de la data luării la cunoștință a retragerii de la cumpărare exprimat de cumpărător prin declarația trimisă într-una din modalitățile mai sus enumerate.
Suma se restituie cumpărătorului prin virament în contul indicat de acesta.
Webshopul își rezervă dreptul de a reține suma de restituit până la primirea produsului refuzat, sau până când clientul nu face dovada fără echivoc a expedierii.
 
Obligațiile Clientului
 
În caz de retragere de la cumpărare clientul este obligat să restituie produsul Webshopului fără întârziere dar cel târziu în termen de 14 zile de la data declarației de retragere de la cumpărare.Termenul limită de returnare se consideră îndeplinit în cazul în care clientul trimite produsul înainte de expirarea termenului.Produsul nu poate fi returnat cu specificația ”ramburs”, restituirea contravalorii produsului se face prin virament.Costurile de restituire în toate cazurile se suportă de către cumpărător. Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

 

Copyright © Apavitala.ro Versiune mobilă
Design and code by

Relații cu clienții